Aan het laden... Is afhankelijk van je internetsnelheid!

Winkelmand -  0,00

Uw winkelmand is leeg.

FAQ Consumenten

Hieronder vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Kan ik ook sanitairartikelen kopen?

– U kunt als consument alleen serviceonderdelen kopen in onze webshop.

Waarom kan ik alleen onderdelen kopen?

– Wij zijn een groothandel / importeur van sanitair. Wij leveren alleen onze producten aan sanitairbedrijven en sanitairinstallateurs.

Hoe kan ik betalen?

– U kunt betalen via iDeal, Bancontact/Mister Cash of via een bankoverschrijving. De gegevens voor een overschrijving ontvangt u in uw mail als u voor deze betaaloptie kiest.

Wat bedragen de verzendkosten?

– De verzendkosten bedragen € 6,95 voor onderdelen die te groot zijn voor uw brievenbus of € 2,50 als deze per post kunnen worden opgestuurd (brievenbuspost). Woont u in België, Duitsland of het Verenigd Koninkrijk dan betaalt u € 12,95 voor de verzending. Zelf afhalen is op ons kantoor en is natuurlijk gratis, echter wel op afspraak.

Wat bedraagt de levertijd?

– Uw bestelling wordt in behandeling genomen zodra wij de betaling ontvangen hebben. De levertijd bedraagt 1 tot 3 werkdagen.

Kan ik ruilen of retourneren?

– U kunt een onderdeel probleemloos binnen 14 dagen ruilen of retourneren na aankoop. U kunt alleen ruilen of retourneren als het product niet uit de verpakking is gehaald en gebruikt is.

Mobiele versie: Uit